Valutor:
Sverige

Frakt & Retur


Läs följande villkor noga innan du lägger din beställning. Vårt serviceteam kommer att ge service efter försäljningen i enlighet med dessa villkor när transaktionen är godkänd.

frakt

Beställningarna vanligtvis skickas inom 1-2 arbetsdagar från ordningen date.We använda International Express Service för alla internationella leveranser, vårt serviceteam kommer att ge ett spårningsnummer för att spåra på nätet omedelbart efter det att varorna är dispatched.Usually kommer vi sänder objekt genom USPS.EMS, som behöver 5-7 arbetsdagar.

Spårning

Vårt serviceteam kommer att skicka kunden spårning nej. tillsammans med den plats där de kan spåra sina order efter att beställningen har dispatched.We vänligen meddela köparen att kolla sin mejl eller leveransstatus för sin beställning från gång till gång, och kontakta sin lokala postkontor när de finns tillgängliga. Om paketet har återlämnats till oss på grund av att ingen signering för det kommer vi inte att acceptera full återbetalning på det. Om kunden ändå vill ha tillbaka ordning, då de är ansvariga för reshipped gods som beroende på vikten av varan.

Avbokning & Modification

Om du vill annullera din beställning, vänligen maila oss immediately.The för annullering och ändra accepteras inom 5 timmar ENDAST. 10% avbokningsavgift gäller. Skeppas order kan inte avbrytas.

Komma tillbaka

1. Om du vill returnera produkter, vänligen kontakta oss inom 7 dagar efter mottagandet, och informera oss orsaken till returen. Om det finns allvarliga kvalitetsproblem, vänligen vänligen visa oss några bilder på den uttryckliga mottagandet och de produkter som kan återspegla defekter.

2. Produkter med allvarliga kvalitetsproblem kan returneras och bytas ut. Vi kommer reshipen varorna efter du ger oss tillräckligt med bevis. Däremot kan full återbetalning inte godtas.

3. Om produkterna skadats av mänskliga faktorer, skulle vi inte acceptera retur.

4. Innan skicka tillbaka varan, vänligen be oss om returadress. Om paketet var förlorad på grund av felaktig adress, skulle vi inte ersätta din beställning längre. Om din beställning återlämnades till oss på grund av felaktig adress eller inget tecken för det, kommer vi inte att erbjuda full återbetalning. Vad mer kommer vi att ordna återtransporten efter vi har mottagit returen och du bör betala för den extra kostnaden.

5. Vi kommer inte att erbjuda full återbetalning om du vägrar att teckna paket på annat syfte än vi nå en överenskommelse. När vi får avkastningen, återbetalar vi dig, men med avdrag för portot.

Byta ut

1. Varorna kan bytas under omständigheterna i oanvända och i ursprungligt skick med alla originalförpackning och etiketter.

2. Om vi ​​skickar din order i fel färg, storlek eller stil och du vill ändra det, vänligen kontakta oss inom 15 dagar efter mottagandet av produkten. Byte kan inte godtas efter 15 dagar.

3. Innan skicka tillbaka varan, vänligen be oss om returadress. Om paketet förlorades på grund av felaktig adress kommer vi inte skulle ersätta din beställning längre.

4. Vi rekommenderar starkt att du väljer spår post eller budfirma, så att vi kan spåra paket på nätet. Vad mer kommer spårnings info vara bevis på vår tid återtransport.

5. Varje extra kostnad för att ersätta ska vara på köparen, särskilt sändningsavgiften.

6. Om produkten av din beställning är slutsåld på energiskattedirektivet, kommer vi att kontakta dig för utbytes. Priset på ersättning kan vara lite högre än priset på din ursprungliga beställning, men det bör vara inom 6%.

Återbetalning

1. Om det finns smärre fel med varorna men påverkade inte daglig användning, kommer vi att erbjuda partiell återbetalning som kompensation

2. Om du kan bevisa att det finns allvarliga problem av kvalitetsprodukter, kan vi erbjuda dig full återbetalning under omständigheterna i någon ersättning.

3. Om du inte får någon spårning information om ditt paket efter 25 dagar kommer vi att återbetala dig för hela beloppet.

Försäkring

Över 99% av de objekt kommer att levereras safely.You behöver inte betala extra pengar för försäkringen, kommer rederiet vara ansvarig för alla de föremål som de åtar sig. Om din post vilse eller skadas, kommer vi att ansvara för halva förlusten.